Friday, December 29, 2006

Addiction to Organizations.


This painting, a triptych, is about addictions to organizations such as cults and clans. This particular painting is about the KKK, the addiction and wanting to go in other directions as well. By using cartoons and colors I tried to establish a place where the content wouldn't be looked at in such a manner as racism. If there are any questions please ask. This piece was featured in a faculty select show at the Memphis College of Art.

5 comments:

cara menggugurkan kandungan said...

for beginners like me need a lot of reading and searching for information on various blogs. and articles that you share a very nice and inspires me .

Unknown said...

aefaef

Coqicoqi said...

Yeezy boost 350 v2
Jordan 11
Jordan Retro 11
Air Max 270
Air Jordan
Red Bottom Shoes
Air Jordan 4 Retro
Pandora Charms
Pandora Outlet
Ryan20181229

PalaPala said...

Kyrie 3 Shoes
Pandora Outlet
Jordan 4
Pandora Jewelry
Jordan 11 For Sale
Adidas Yeezy
Jordan Retro 11
Air Jordan
Jordan 9
Red Bottom for Women
Latrice20190106

kriwulan said...


Upaya untuk mengakhiri kehamilan dengan paksa selalu diidentikan cara menggugurkan hamil . Tindakan cara menggugurkan jani merupakan suatu hal yang banyak di tentang oleh orang , dalam kasus tertentu terkadang hal ini menjadi pilihan yang baik seperti darurat medis ataupun korban pemerkosaan . Menggugurkan kandungan adalah tindakan yang berbahaya dan penuh risiko , oleh karena itu jangan sembarangan melakukannya seperti cara menggugurkan kandungan dengan kunyit , asam jawa , jahe dan sebagainya . Sebagai orang tua perlu juga memahami masa pubertas pada anaknya terutama wanita . Dengan melakukan perawatan di tempan Spa bisa ada jadikan solusi mudah untuk cara menjaga daerah kewanitaan agar tetap wangi dan rapat maupun keset . Wanita yang sudah memasuki usia 40 - 45 biasanya mengalami gejala monopuse , Apa sih tanda tanda menopause yang terjadi pada perempuan .